kocisininprensesi Kelebek90 ben dalinin, avokadolu, zeytinyağı ve badem yağı içeren Bebek yağını kullanıyorum haftada iki kerede kendi yaptığım Hindistan cevizi yağını ☺️ Gayet etkili ☺️
Yalinn8 Kelebek90 basindan beri lierac kullaniyorum hic olmadi ama jelden mi yapisal mi bilemem ki kilo da aldimm
Zehramom Hindistan cevizi yağını önerdiler ben onu ve badem yağını kullanmaya başladım ama yapısal diyor çoğu kişi .galiba ne yapsak kendimizi rahatlatmak için olacak 😄
Kelebek90 Zehramom bende bugün farkettim, basenlerde görünce, göbeğe geçmeden bişeyler süreyim dedim😀 inş yararlı olur🤲😉
Nzk Ben en ufak kilo bile alsam catlak oluyordu doktorumla görüştüm göğüslerde dahil diz kapaklarına kadar ayni şekilde sırt bölgemizede uygula dedi vazelin veya badem yagi dedi pahali catlak kremlerini önermiyorum dedi ama önmli olan hergün kullanmakmis