Herkese çok teşekkür ederim bugün ağlayarak bebeğimden özür dileyerek son kemo yu aldım. En azından bundan sonra benim yüzümden bu ilaçları almayacak 😞 ben ilaçlarıma devam edeceğim doğumdan sonra ama bebeğim etkilenmemiş olacak. Bende inşallah tez zamanda atlatırım sağlığıma kavuşurum 🤲🏼 dualarınız için çok teşekkür ederim 🩷💙