Diladeniz2 Dün doktor kontrolümüz var kilosunu boyunu öğrendik sizler 17. Haftada nasılsınız güzel anneler bebişler kaç gram ve cinsiyetinizi öğrenebildiniz mi 🤭🥰Bizim 11. Haftadan itibaren kızdı halâ değişmedi üzerine netleşti 😅
Gzmmgzmm Diladeniz2 17+4 220 gr küçücüğüm😍 çok şükür hiç bi sıkıntı yok hiç hamile değil gibiyim ve hiç hissetmedim de daha
FKRKS29 Diladeniz2 ya bende 17+4 tüm dün kontrol vardı 181 gr mis küçük mü ki haftasına gore 😮🤷♀️ ara ara hissediyorum gibi hareketlerini 😅 cinsiyetimizde erkek🥰
zuzuu34 Diladeniz2 17+5 te yiz dün kontrole gittik 227 gram,bacak boyu uzun 5-6 gün önde gidiyor😍 ama hala bulantılarım devam ediyor,hareketlerini hissetmiyorum siz hissediyor musunuz?
Btlshnnn Diladeniz2 bugün tam 17 haftalık olduk dün muayeneye gittim 16 cm 140 grmdı 16+6 da doktorum normal dedi çok şükür herşeyi. İnşallah oğlum olacak 🥰🩵arada bel kaşık ağrım oluyor rahim büyüdü için birde kendimi yorduğum da oluyor. Son iki gündür iştahım çoğaldı ondan önce hiç yoktu dikkatli beslenmeye çalışıyorum 😅 sağlıkla alalım kucağımıza inşallah 🤲🏻 bir sonra ki randevu 21 hafta da detaylı için geldi gelincik 21 hafta olsun daha 1 ay var 🥹
gonulmusic Bende 16. Haftadayım. Bu cuma cinsiyet ogrenicez inşallah. Sağlıkla kucağımıza alalım. Göbeğiniz çıktı mı ?
Diladeniz2 Gzmmgzmm oyyy gramları aynı 🥹Sağlıkla gelsinler zamanında gelsinler inşaAllah canım benim 🤭💖
Gzmmgzmm Diladeniz2 aminn kuzum sağlıkla inşallah hayırlı evlat olsun anne babasına vatana millete inşallah
Diladeniz2 FKRKS29 Her bebeğin gelişimi farklıdır kuzum sen kıyas yapıp üzme kendini eminim aksi bir şey olsa doktorun söylerdi 🌸💖
Bidemet Haftaya 18. Haftamda kontorlum var 😇 sizin karnınız belirginlesti mi,benim cok hafif çıktı,bulantilarim bitti çok şükür 🥰 yemek yedikten sonra midem yanıyor sadece ve şık tuvalete çıkıyorum