Antalyalı hemşerilerim ; evi olup kiraya veren var mı aranız da ömürlük oturacağız. İnsaflı ev sahiplerine duyurulur. Asgari ücretle çalışıyor eşim. Ben Antalya kepezliyim ama istanbula gelin geldim şimdi eşime de kapıp gelicez inşallah. Muratpaşa olur , dokuma olur , Zeytinköy teomanpasa olmasın da 😅 2+1 3+1 bir kira bir depozito şeklinde. Hatta depozitosuz bile olur 😀