Yenianness bende ilk gebelikte kontrole diye gittim tansiyonum çıktı idrar tahlili verdim protein pozitif çıktı doktor hemen alınması lazım dedi çok şükür sorunsuz geçti sezaryen doğum yaptım, bebekte iyiydi ama kilosu düşüktü toparladı sonra 🤗 37 haftalık doğum yaptım