Merhaba arkadaşlar 25 haftalık hamileyim yarın için kontrolüm var önceki gidişimde doktorum bir defaki sefere şeker yüklemesi yapicaz dedi benim fikrimi bile sormadı ya da niye yapıldığını neden yaptırmam gerektiğini vb şeyler söylemedi bile. Benim 2 yıl önce fln insülin direncim çıkmıştı şekerim yüksek çıkıyordu biraz sizce şeker yüklemesi yaptırmalımıyım ?