Evrimnbe Merhaba kıslar 6 haftalığım ve sürekli uyku halindeyim aşırı halsiz ve aşırı yorgun hissediyorum sizde yaşadınız mı geçici mi merak ediyorum
Mervealya1992 Evrimnbe ilk bebegmde 3 ay yaşadım sımdı daha yenı 4 haftalık hamıleyım basladı uykulu haller 😂
cLearQueen Evrimnbe gecici ama kotü oluyo 🤣 benim tek gebelik belirtim uyuklamaktı. Bide calısiyodum 10 dk’lık teneffüste bile uyuyodum ya inanılmaz. Simdi gecti cok sükür. Hatta annemler bu kadar uyuyosun kesin kızın olcak dediler sonuç kız 😄
smaveraa2 Evrimnbe 8 hastalığım en zorlandığım konu bu her an bayilcak gibi halsizim sürekli uykum var
Merve-metin Evrimnbe normal canım bende 5+5 bende sürekli uyukluyorum bide ben çalışıyorum ama masada otururken gözler gidiyor valla mide bulantımda çok var dr ilaç verdi allahtan biraz hafifledi
Evrimnbe Mervealya1992 2.trimester da çok enerjik oluyosun diyolar yaşadığın için soruyorum doğru mu😂
Evrimnbe cLearQueen kız mııı benimde kalbimden geçen kız tabi önce sağlıklı olsun da bende erken uyuyup erkenden uyanıyorum kahvaltı yapıyorum ve başlıyo bi uyku bi halsizlik kolumu kaldıramıyorum öyle zor ki
Evrimnbe smaveraa2 kesinlikle katılıyorum sağlık ocağına kan vermeye gittim halsiz ve uykulu şekilde halbuki uykumu alarak uyanmıştım 1 saat önce inşallah bir an önce geçer bana göre değil bu enerjisizlik
Evrimnbe Merve-metin mide bulantısı korkulu rüyamdı gebelikte ama çok şükür hiç yaşamadım doktor da artık bundan sonra yaşamazsın zaten dedi çalışırken ekstra zor gerçekten allah yardımcın olsun
Merve-metin Evrimnbe amin canım gerçekten çok zor mide bulantısı çıkarma yok şükür ama sadece bulantı daha çok yoruyor bide uykulu halindeyim valla biran önce şu dönem bitse rahatlarım belki biraz
Evrimnbe Mervealya1992 4 6 arası istediğimi yaptım yaptım yapamadım kalır herşey o zaman şimdi bile halsizlikten evden çıkamıyorum 7.aydan itibaren de böyle olucam o zaman
Mervealya1992 Evrimnbe valla 7-9da agırlastıgın ıcın hıcbıseh yapamıyorsun ben ilk cocugumda 4-6 herseyı hallettim :) sende oyle yap aşışveriş o bu hallet 7. Aya yaklasımcada beşik bebek arabası falan almış ol yani😂
Evrimnbe Mervealya1992 teşekkür ederim bende böyle düşünüyorum evde de çok işim var o arada halletmem gerekecek o zaman herşeyi😌
Evrimnbe Merve-metin herkes 3 aydan sonra rahatladığımızı söylemiş inşallah öyle olur sağlıkla kucağımıza alırız bebişlerimizi ikili tarama testi düşünüyormusun yaptırmayı?
Merve-metin Evrimnbe inşallah canım 3 aydan sonra düzene girer yani onu hiç düşünmedim canım ama doktorum yaptır derse yaptırırım heralde sen düşünüyor musun peki 2li test nasıl oluyor benim ilk hamileliğim pek bilgim yok çünkü
Babycome123321 Evrimnbe bende de çok uyku oluyordu kesin kız demişlerdi bugün erkek olduğunu öğrendik 🥲