Arkadaşalar öncelikle herkese merhaba ben bugün 21 haftalık oldum ilk dogumum.degil ins ALLAHIMIN İZNİYLE 2 dogumum olacak ve kizim olcak ve bende gecmeyen bas ağrısı aşırı derecede halzizlik mide bulantisi ve karnimin cevresinin agrimasi beni korkutuyor ve karnım aşırı bir sis halde nefes bile alamiyorum tansiyonum 7.4 cok düşük evde dinleniyorum ama yok gercekten cok kötüyüm acile gitsemi bi kolarim bacaklarim da cok agriyor