Kızlar sinirlerim bozuldu ya bugün kendi doktorum izinde olduğu için başka bir doktora kontrole gittim şikayetin var mı dedi var dedim daha birini söylerken lafımı kesti olur böyle şeyler dikkat et dedi diğerlerini dinlemeden ultrasona aldı ultrason cihazını bir iki gezdirdi rastgele ölçümlere baktı şuan 37+3 olmam gerekiyor 35+3 dedi ama 37 olması gerekiyor dediğimde ultrasonda böyle ufak oynamalar olur dedi ufak dediği de 2 hafta 🤦🏻♀️ bügüne kadar bütün kontroller haftasına uyumluydu bebeğimin hareketleri de normal nst de temiz çıktı ama doktora çok gıcık oldum ne haftasını bilebildi ne kilosunu söyledi ne kalp atışını dinletti hepsi bir yana aklımda bir soru kaldı sadece bebeğin haftasını makine ölçüyor acaba cidden gelişim geriliği mi var yoksa doktor doğru düzgün bakmadığı için mi yanlış çıktı sizce