Nnk87 biz lojmana bile basvuramadik lojmanlar merkezdeydi sanırım 😅 evet güzel yerler ama Şarköy tam tatil yeri olduğundan ev sıkıntısı çok var kaç gündür ev bakıyorum çok şükür tutabildik. Bir de tutulan evleri ilanlardan da kaldirmiyorlar ev var saniyoruz 🤦🏻♀️ inşallah orada yaşamazsınız, lojman çıkar 🤲🏻