İlk gebeliğimde 36.haftadan itibaren 1 cm açıklığım vardı hastaneye de ne olur ne olmaz diye yattım ama şükür bişey olamamıştı doktor olabilir demişti genelgede görünen bi durum dedi 39+6 da oğlumu aldım kucağıma İnşaAllah sende sağ Salim alırsın kucağına