Ben devlette yaptırdım ve e nabız dan baktığımda nerdeyse bir sayfaya yakın bütün iç organları durumu hakkında bilgi verilmişti hatta kalbi net görmedikleri için fetal ekoya yönlendirdiler hatta ordada kalbe giden bütün damarlar hakkında uzunca bir paragraf yazılmıştı bana yetersiz geldi raporunuz