kizlar hepinize selamlar 👋🏻 bu benim ilk postum aslinda gebeligimin basindan beri buradaydim hesapsizdim 🥲 simdiii basliyorum
simdi benim 69 gunluk tatlis bi oglusum var. ve anasi yillaaaardir mental problemlerle ugrasmis bir kadin. zaten cok zor sahip oldum ogluma envai cesit ugrasla ve en son saldigimda gebeligimi ogrendim. bunun ustune gebelik boyu camis gibi yumuldum yemege afedersiniz… sonra zurnanin zort dedigi yere doguma geldik. zaten kiloluydum boyuma gore 1.60 boyundayim 70 kiloydum suan 83 kiloyum….. sezaryen oldum cok korkuyorum normal dogumdan yapana helal olsun ama ben dusununce bile bayilir gibi oluyodum. sezaryenin ustune sutum de gelmedi yine ye babam ye.. bide cocuktan vakit bulamiyorum simdi paketli gidaya daha da yoneldim. ve trendyoldan 2 bisey alayim derken bi baktim ki 42 beden olmusum. hatta 44 de giyebilirim daha rahat olur. spor yapamiyorum kesinlikle olcek gibi hissediyorum iki terledigimde kilodan dolayi sanirim. bana sizin de zayiflama taktikleriniz hikayeleriniz falan varsa bi citlatirmisiniz 🥲 yoksa bu gidisle yuvarlanicam cocuk yuruyunce arkasindan 🥲