Kızlar ben 35. Haftadayım. Küçük bi ilçede yaşıyorum. Takipli doktorum devlet hastanesinden özele geçti. O hastanenin ücreti de çok fazla geldi bana. Normal doğum için başka bir ilçenin devlet hastanesine gidebilirim. Oda 2 saate yakin mesafede. Size sorum normal doğumda bir anda hemen açılması olan doğumu başlayan var mı yani iki saat uzaklıktaki bi yere sancım başlayınca gitsem yolda başıma bisey gelme ihtimali sizce ne derece olur ?yorumlarınızı bekliyorum kafam çok karışık