kahvesever__ Feride_01 ay ay Adana’nın sıcaklarını biliyorum çok kötü gerçekten fenâlık geçiriyordum ben 😂
umrumdadegil kahvesever__ benlik değil yaz millet bu sıcağı nasıl iple çekiyor anlamıyorum 🥵 tek güzel yanı denize girmek olabilir 😂
1prensesannesi__ kahvesever__ İstanbul 28 gösteriyo ama hissedilen bi 40 vardir heralde hava cok nemli
Zeyyno_ kahvesever__ 27dereceye sicakmi diyosunuz😅😂😂 keşke burasıda öyle olsa iki haftadr hep 42-43 derece bazı günler 39a iniyor o kdr 🥵🥵🥵