zeynepramo Kızlar merhaba dün doktorum coledan d3 damla yazdı bugün reçetesini falan okudum ama gerekli olmadıkça gebelik döneminde kullanılmamalıdır falan yazıyor kullanan var mı herhangi bir sıkıntı olur mu kullanırsam korkuyorum açıkçası
Lavin___ zeynepramo hamileliğimin başında d vitaminim düşük çıktığı için doktorum yazdı ve hamileliğinin sonuna kadar kullanacaksın dedi. Geçen hafta detaylı usg için gittiğim doktor da onu bırak içme multivitamin yazıyorum yerine bunu iç dedi ben de ondan sonra öğrendim gebelikte çok önerilmiyormuş bu. Ama kendi doktorum neden hamileliğimin sonuna kadar kullandırıyor onu anlamadım perşembe günü sorucam