Hanımlar dün sabah sağlık ocağına tahlil verdim Hcg sonucum 19.668 çıkmış ordan geldim 1 saat sonra kanamam başladı acilden girişim yapıldı yatış verildi ultrasonda kese bebiş görüldü kanamam neredeyse durdu ama burda da aynı gün kan almışlardı Hcg hastanede 14.266 çıkmış anlayamadım kanamam olduğu için mi düştü acaba değer yoksa labaratuvar farkı mi anlayamadim bilgisi olan var mi