Merhaba anneler 6 gündür hastanede yatıyorum CRP yüksekti yani enfeksiyon değerlim tedavi oldum hastaneden çıktım 2 gün önce dün bir anda foş diye kanamam oldu bacaklarımdan akacak kadar tekrar hastaneye geldim yatış yapıldı bebek iyi kanamam durdu. Bebeğime bişey olur mu bu düşük habercisimi ne yapacağımı şaştım.