Morsalkim gelmez canım hatta bu haftalarda amniyon maye miktarına da bakmaz doktorlar. Amniyon maye için de bebeğinin çiş yapması üretmesi gerek, daha çok erken. Sen islaklığı kontrol et, gebelikte akıntı ola biliyor, normal sıvı süt gibiyse sorun yok. Doktora gittiyinde enfeksiyon açısından deyerlendirmesini, ilk gebelik deneyimini, servikal uzunluk ve kan pıhtılaşma sorunları açısından değerlendirmesini rica et