Salihahncrl Kızlar selam 36+3 haftalık gebeyim , sabah lavaboya gittim ve sümüksü kanlı birşey geldi ama büyük bir parça değil serçe parmağımın üst kısmı kadar sizce nişan mıdır yardım edin 🙏
Aylaa123 Salihahncrl nişan olabilir muayneye gidin yada doktorunuzu bilgilendirin nişan gelir gelmez doğum başlamaz
xhbgns Salihahncrl Sümüksğ yapı olduğundan akıntı değil nişandır parça parça gelir belki azar azar ben bilgi bile vermemiştim doktoruma muayene gidince söylemiştim nasılsa 2-3 gün sonra gidicem diye 😂 ama siz benim gibi yapmayın bilgi verin kimisinin hemen başlıyor doğumu kimisinin 2 haftayı bile bulabiliyor. Çatı muayenesi oldunuz mu? Çatı muayenesinden sonra da gelebiliyor çünkü.
_Minik_ Salihahncrl nişandır, takip edin, kasılma sancı olursa doktora gidin. Hemen doğum başlamaya da biliyor.
Civciv53 Salihahncrl nişandır canım sürekli gelmeye bilir sildikçede gelebilir böyle benim ilk açık kahve sümüksü geldi sonra akıntı içinde pembe kan geldi. Bazen hemen doğumda olabiliyor bazende bir hafta 10 günü bile bulabiliyor sen yinede doktoruna bilgi ver canım
Salihahncrl Aylaa123 başlamayacağını biliyorum fakat nişan olup olmadığıyla alakalı endişem vardı doktorum derste olduğu için ulaşamıyorum 🤦🏻♀️
Salihahncrl Civciv53 sabah gelen dışında birşey gelmedi henüz şuan sadece böyle regl olmuş gibi ağrım var saabh gidicem bakalım artık hayırlısı
Lalemmm12 Salihahncrl nişan büyükte olur küçükte benim baya yoğun gelmişti ve çok tuhaf bir yapısı vardı sarımsı ve kanlı bir şeydi akıntı gibi değil benzeri bişi ama değil ben nişanım geldiği gün de sezeryan oldum bir gün erkenden oldum yani
Salihahncrl Lalemmm12 ay bilmiyorum ya beklenen doğum tarihine göre 25 gün gözüküyor ve şuan doğarsa da prematüre sayılacağı için açıkçası korkuyorum da
Civciv53 Salihahncrl yok kız niye korkuyorsun küveze bile girmez inan haftan çok iyi ben riskli gebeyim 30+4 üm doktorum 32 den sonra herşey olabilir dedi 34 ü geçsem öpüp başıma koyarım valla hiç moralini bozma 😉 acilde bir ablayla tanışmıştım bak moral olsun sana sürekli nişanı geliyormuş 2 haftadır bir türlü doğuramadım diye hayıflanıyordu. Benimde 18+3 de gelmişti nişanım 19. Haftada doğurmuştum kızımı hemen doğurmayabilirsin canım merak etme