beautifulgirl aşırı yüksek değil 12/8i baz almıştır doktor. Ona göre yüksek değil demiştir bence, imkanınız varsa evde de sık sık ölçün tansiyonunuzu, ödeminizi de kontrol altında tutun. İnşallah bu gebeliğiniz sağlıklı geçer, korkularınızı anlıyorum dua edelim korktuğunuz olmasın sakın kalmaya çalışın, 🌼