Nurella06012 Arkadaşlar çok kötü dişim ağrıyor cürük ve kırıldı aşırı derecede ağrı yapıyor diş çekimi yapılır mı hamilelikte
14022024 Nurella06012 ne kadarlık hamilesiniz doktorunuza bir danışın ben hamile olduğumu ogreeden bir hafta önce 20 lik dişimi cektirdim sonrasında iki kadın doğum doktoruna da sordim sorun olmaz demişti ama doktorunuza sormadan çektirmeyin yinede
Burcu-2634 Nurella06012 14. Haftamda çektirmiştim hiç bi sorun yaşamadım ilk 3 ay sorun olur diye izin vermiyor doktorlar
Zf1707 Ben 24 haftalıkken çektirmiştim aşırı kötüydü sürekli apse yapıyordu ve sürekli antibiyotik kullanmak zorunda kalıyordum doktorumda enfeksiyon bebeğe daha çok zarar verir diyip çekmeme izin vermişti şükür 🙏