Merhaba kızlar 10 haziranda aşılama oldum, geçen aya göre reglim 2 gün gecikti dün sabah 9 gibi başladı diye düşündüm siyaha yakın bir akıntı ama koyu kıvamlı bir akıntı geldi ped dolduracak kadar değil lekelenme şeklinde bugün de aynı şekilde devam ediyor akmıyor ama lekelenme yapıyor, test alacak yere çok uzaktayım bilgisi olan var mı ilk defa böyle bir şey yaşıyorum önce lekelenme başlar sonra hareket ettikçe kanama başlar 4-5 gün içinde tamamlanır 2-3 gün yoğun olurdu, bilgisi olan var mı acaba ?