Bu firmaya yaptırdım ilk data yetersiz geldi tekrar kan aldılar, xyy sendrom suphesi var dediler amniyosentez oldum sırf bu yüzden, temiz çıktı, doktor değistirdim yeni doktorum sadece yurtdısı testlerine güvenirim dedi ben genel olrk memnun kalmadım bilginize