Ya kıyamam size sanırım 2 yaş sendromunda bebeğiniz. Benim kızım 3,5 yaşında benimki de dün durup dururken gece krize girdi daha önce de sık oluyordu büyüdükçe azaldı dediğiniz gibi oturmama bile karışıyor 😂 susturmaya çalıştıkça daha çok bağırıyor ben bı sure bişey söylemiyorum bağırıyor ağlıyor sonra yorulduğu anda ben burdayım tamam kızım tmam yavrum diyorum sadece sakince o zaman oda yavaş yavaş susuyor böyle buldum çözümü sakin olmaktan başka yapacak biseyimiz yok maalesef. Şuan tüm dünya onun etrafında döndüğünü saniyo