busenurbozkurt bence kesinlikle yaptırmalısın bi sağlıkçı olarak söylüyorum ki şöyle bişey söylim allah korusun bi anormallik varsa eğer ona göre hastane tercih edersin doğumda ayrıca herşeyine bakılıyor anne karnın da bi sıkıntı olursa tedavi edici falansa da ona göre uygulama yaparlar .