aselelif06 Kızlar 34-35 hafta da nst de sancılarınız kaç çıktı. Hissediyor muydunuz ve doktorlar yatış verdi mi
Kilaflarinmucizesi aselelif06 33+5 de bayramın 2. Günü kasılmalarım 40 idi düzenliydi doktor kalçadan iğne 20 dk arayla 3 nidicard verdi. Serum takıldı. Progestan vajinadan fitil yapıldı. 6 saat müşahade 2 kere dha nst yapıldı kasılma durunca eve gönderdi 3 gün sonraya çağırdı 34+1 de gittim nst de 2 sancı çıktı 80 ne vuran rahimde yumuşama yoktu. Sürekli yatacaksın deyip eve yolladı 6 saatte bir nidicard sabah akşam progestan fitil ve magnezyum kullanıyorum. Bugün 34+6 olduk ara ara kasılma hissediyorum hep yatıyorum. 2 gün sonra kontrole gidicem 36 yı görmeyi diliyoruz. Ama bence kızım 38 e yakın doğacak. İyi düşünelim güzel düşünelim
Tansuuar aselelif06 benim 36 haftalıkta gittim nst de sancım 100 dü ama beni çok rahatsız etmiyordu yatış verdi sezaryenle alalım dedi ben istemedim kağıt imzalayıp çıktım.
Sudeakay 34+2 nstde sancı çıktı şu an yatış verdiler iki tane iğne vurdular nst çekiliyorum yine zamanında gelir inşallah 😮💨🥰
Leyla_dMr Sudeakay ben de aynı durumdayım arada bir 100-80 seviyelerine çıkıyor en az 20 oluyor yarına kadar takip edeilecek bakalım ne olacak
Sudeakay Leyla_dMr kaçıncı haftadasın ciğer geliştirici iğne vurdular mı ben ikinci dozumu oldum belirli aralıklarla nst alıyorlar
Leyla_dMr Sudeakay 35+5 teyim iğne serum dünden beri vuruyorlar yine arada kasılmalarım oluyor bugün de burdayım akşam karar verilecek siz nasıl oldunuz
aselelif06 Kilaflarinmucizesi sancım 20 lere çıkıyo bi kç sefer 40-50 oldu neredeyse yatıl verecekti. Şimdi evdeyim ama dinlenmek ne mümkün evde bi kızım var asla oturamıyor çum
Sudeakay Sinemm65 açılmama bakmaya gerek kalmadan doğuma aldılar bebeğin kalp atışları zayıfladığı için
Sudeakay Sinemm65 teşekkür ediyorum benim nstde sancım çoğaldıkça ona bağlı bebeğin kalp atışları düşüyordu riske atmamak için aldılar
aselelif06 Tansuuar ya ben şu toparlanma dedikleri çey var ya çocuk dönerken ayagını poposunu hissediyorum tek agrım o oluyo yerleşince geçiyo. Agrı falan hissetmiyorum ama belim çok ağrıyor
Tansuuar aselelif06 37 oldum çok şükür haftayı bekliyorum çarşamba yada perşembe sezaryen olacağım inşallah. Tabi şuna sanki su kaçırıyorum ufak ufak ama emin değilim. Çünkü enfeksiyon var dedin fitil koymuştum inşallah fitildendir
Catsss 34 benimki. Bugün 100 e vuran sancılarım çıktı. Serum, nidicard verdi. Yatış yok. Serklajlı olduğum için açılma yok ama esnemeye başlamış. İlaçlara devam. Sancıyı regl ağrısı gibi hafif olarak hissettim.
aselelif06 Tansuuar içini ferah tut ama doktorunla da iletişim halinde ol ne olu ne olmaz. Saglıcakla al kucağına kuzunu