Bayanlar merhaba son adet tarihimi bilmemekle birlikte kese bayramdan önce doktora gitmiştim özele 6+2 idi kanamam oldu 12 gündür ama kese dışında bebek gelişmemiş vs dedi beni kürtaj yapacaktı sonra şehir hastanesine gittim küretaj diye oradaki doktor hayır kesen güzel senin kürtajlık durumun yok bebeğin gelişimini bekleyelim dedi kuyruk görüntüsünü almış kalp atışını bekleyelim dedi ama neden hala 6+2 de beynim error veriyor yardımcı olur musunuz ilk hamileliğimde başıma böyle bir şey gelmemişti