Arya2019 benim ilk gebeliğimde sizin gibi çıktı sonuç bir ay düzenli ilaç kullandım geçti çok şükür internette yazan yorumlar beni de çok korkutmuştu bebeğim şuan 17 aylık çok şükür sağlıklı hiç bir sorunu yok .Doktor bir de dere otu yememi önermişti