_Melikee_ cnm ben 13. Haftama kadar arada pembe arada az olsada kırmızı ve genellikle çoğu kahverengi lekelenme Lee yaşadim .her gittiğimde de korkulacak bişey yok diyolardi . Ben sonradan alıştım takı kendi geçene kadar .progestan fitil ve hafta da bir yarım ampul proluton Depot kullandim