Busssx Sabikhadji 13+3 de ben birkaç gündür çok kötüydü midem bir de 8.hafta aman Allahım ne bulantıydı hiç geçmedi bugün biraz daha iyiyim şükür sizin tahmini doğum ne zaman gözüküyor
Ysmnpmk Sabikhadji bizde 17+2 olduk doğum tarihimiz nasipse aralığın 4ü görünüyor sağlıkla gelsin evlatlarımız inşallah ama bu aralar iştahım açıldı ya😀iyimi oldu kötümü bilemiyorum bulantilardan 10 kilo vermiştim şimdi 2 kilosunu almışım😀
Umutbebegi Alışveriş yapmaya başladınız mı? Ben daha hiç bi şey almadım desem yeri :) neler aldınız paylaşırsanız fikir olur bizede:)
Amanbedunya Haftadayz şuan 🥹 hiç bir şey almadm henüz kızımdan beşik küvet kova flan var ama bu kez erkekmiş kıyafetleri mecbur baştan dizicez kızımda hep pembe kırmızı gittik çünkü 😄