Byzz61 arkadaşlar. Kan testi verdim. Adetime 6 gün var. Çok fazla belirtim var diye verdim belki bi ihtimal çıkar diye. Çıkmazsa da üzülmicem bide adetim gecikirse yaparım inşallah çıkar dua edin molur
Byzz61 gzm2410 kasık ağrısı,bel ağrısı,yumurtalıklarda batma birde Ara sıra karnımın sağ tarafında ve sok tarafında bi baskı var, ayak bileklerim de de şişme ve ağrı var bir de geceleri miğde bulantısı var hafif
Byzz61 ezgickm kasık ağrısı,bel ağrısı,yumurtalıklarda batma birde Ara sıra karnımın sağ tarafında ve sok tarafında bi baskı var, ayak bileklerim de de şişme ve ağrı var bir de geceleri miğde bulantısı var hafif
Nursena2 Byzz61 yumurtalıklarda ağrı nasıl hissediliyor? Benim her sabah kalktigimda karnım çok ağrıyor ama normal bı ağrı değil içten acidigini hissediyorum olabilir mi acaba?
Byzz61 huvuuuuff 0,100 çıkmış canım yok yani. Ama 6 gün var daha adete erken olduğu için olabilir mi adete kadar yükselme ihtimali var mı