Duyguanneoluyor lutfen tepki olarak algilamayin ama bu kadar pimpirikli olmayin lutfen bal bu ya bal her sabah yiyorum kahvaltida kaymaklada yiyorum kaymaksizda bazen canm tatli cekiyo kasiklada yiyorum acikcasi ben hamileligim boyunca midye haric herseyi yiyorum mesela sucuk sosis iyice pisirip yiyorum sakatat yiyorum haftada bikere olmak kaydiyla yani sakinan goze cop batar bence dikkatlice dozunda yendigi surece hicbirinin bi zarari oldugunu dusunmuyorum 😊 nacizane tavsiyemdir rahat olun mutlu bi hamilelik gecirin insallah 😊