Herkes tecrübesini yazabilirmi kızlar ben 7 haftalık gebeyim 5. Haftamda keseyi gördü doktor ama bebek yoktu daha 2 hafta sonra gel kalp atısıyla bebegi görürüz dedi cuma randevum var zaten gidicem insallah Allahın ıznıyle duyarız🤲🏻 Ama benım migde bulantısı ve kusma belirtim yok yemeklerden tiksinmiyorum normal hayatımda nasıl çok yiyosam halende öyleyim yemek yemeyide severim yani doktorumun yasakladıgı şeyleri yemiyorum sadece dikkat ediyorum migde bulantısı kusma olunca iyiymiş diyor etrafımdakıler bebegın varlıgını gösteriyormuş onun dısında sadece halsizlik bazen baş donmesi bide kasıklarımda agrı oldu ama migde bulantı kusma hic olmadı tedirgin oldum cevremdekıler böyle diyince bide ilk gebelıgım tecrubesızlik gercekten zor 😢