BuketErkan bebek küçükse 1 adet bekle diyor doktorlar. Ben ilk kürtajımda 2 adet gördüm öyle öyle korunmayı bıraktım. 4 ay sonra tekrar hamile kaldım. Fakat dün yine kürtaj oldum. Bu bebeğim biraz büyüktü. Pazartesi kontrolüm var doktor ne der bilmiyorum ama ben baya bi süre istemiyorum. Zaten genetik test falan yaptırıcaz. İlkinde yaptırmadığım için çok pişmanım. Aynı acıyı tekrar yaşadık maalesef