gunesinannesi__ Kızlar sıcaktanda mı olur bilmiyorum göbek deliğim zaten dışa taşmış durumda 34+6 yiz. Bugun acayip kaşınıyor ya kaşımakta istemiyorum bu durumu yaşayan oldu mu
ftm_cglyn gunesinannesi__ 35+3 deyim aynı durum bende de var . Ama kaşımayalım 🤣 zor tutuyorum kendimi 🤣
metemom_ gunesinannesi__ kaşındığı zaman doktorun mantar için verdiği bir krem var onu sürüyorum ama kulak çubuğuyla rahatlatıyor tavsiye ederim