25 haftalık hamileyimm. Dün tam kan tahlili yaptırdım. 1 aydır karın sertleşmelerim oluyordu zaten az çok tahmin ediyordum crp yüksek çıkacağını 8 lerde çıktı diğer postlara baktığımda daha yüksek değerlere sahip hanımlar olduğunu gördüm kimse karın sertleşmesi gibi bir şikayeti olduğunu yazmamış ama ilk hamileliğimde de 7 lerdeyken hastaneye yatışım yapılmıştı kasılmalarım çok olduğu için. Crp yükselmesinde karın sertleşmesi gibi sıkıntı yaşayan oldu mu.