Brcnrcvs111 Selam arkadaşlar kullanıp memnun kalan yada tavsiyeleri olan biberon ve göğüs pompası önerileriniz nelerdir
TwoPearls Brcnrcvs111 Wee baby elektrikli göğüs pompası kullanıyorum biberon da Chicco wellbeing kullanıyorum meme reddi de olmadı çok şükür
Aytlkya 1 aylığız hem emziriyorum hemde mama devam ediyorum lansinoh veriyorum ilk baştan beri memnunum 🥰
Brcnrcvs111 TwoPearls biberonda kenarları çizgili olan mı sanırım o da anti colic dimi vede kaç ay kullanılıyor