Nst de sancım var, çatı muayenesinde çatımın iyi olduğunu söyledi doktor ama açılmam yokmuş. 3 gün sonra tekrar gideceğim. Bol yürüyüş yap, merdiven in çık, çömelme hareketi yap dedi doktor. Moralim çok bozuldu. 3 günde 1-2 cm açıklığa ulaşabilmek mümkün mü sizce? 😔