beautifulgirl Haftama girdim kızlar. ikinci hamileliğim. İlkinde de gebelik zehirlenmesinden 37. Haftamda doğum etmiştim. Şuan baş ağrım var tansiyonum çıkmış daha erken değil mi 20.hafta yazıyor internette de çok moralim bozuldu köye geldik doktorda yok
SSultaann beautifulgirl 13/8 tansiyon gayet normal kabul edilir yüksek tansiyon değil. Zaten normali de 12/8
Busra1819 Geçen benim 12/8 çıktı sağlık ocağına giderken hava biraz sıcaktı hemen tuzu kes dedi fazlaymış tuzu kes suyu çoğalt düşecektir