Ssraa bana öğle yemeğinden 1 saat sonra al dedi dr ama saate çok takılmıyorum öğleden sonra alıyorum akşam balık yağı içiyorum sabah aç karnına kan ilacı,sabah akşam magnezyum,hı bide hergün iğne yapıyorum, şikayetçi değilim çok şükür geçici bir süreç sonuçta herşey meleklerimiz için 🥰🙏