Bende sigara içiyordum hamileliğimi bilmeden önce bi grip oldum o ara 10 gün kadar içmedim sonra hamile olduğumu öğrendim tamamen bıraktım keşke başta bilseydim hamile olduğumu da içmeseydim önemli olan onun sağlığı senin içinde sana bağımlı bi bebek Allah korusun bi sağlık problemi çıkarsa insan vicdan azabından ölür yani ki benim eşim de hiç ama hiç istemedi içmemi çok şükür bende tiksindim zaten 8 aylık olduk daha da ağzıma sürmem Allahın izniyle