Alpmom__ 3827 2 faktörünüzde pıhtılaşma çıkmış . Hamile kaldığınız andan itibaren doktorunuz iğne ya da hap kan sulandırıcı başlar
yesmad 3827 benim de a129 lu olan genim homozigot bir düşük bir kimyasalım var şu an tekrar hamileyim ama kan sulandırıcı gerek görülmedi 3 tane vitamin verildi ömür boyu kullanacaksın dendi
3827 Alpmom__ şimdi 10 haftalık gebeyim oksapar vermişti önlem amaçlı sonuçlar çıkana kadar demekki devam edicem iğneye 😕 çok teşekkürler 🤗
Alpmom__ 3827 evet evett 😍 benim bir genim farklı sizden ama 2 heterozigotum var biz hapla devam ediyoruz
3827 yesmad iğne kullanmadığına sevindim seninki folik asit eksikliği olunca ortaya çıkıyormuş araştırdığıma göre.. Hangi vitaminleri kullanıyorsun ki ömür boyu olacak kadar 😟