Dyg10 Kızlar belki bilen vardır diye soruyorum. Şimdi 32 haftada işten raporumla ayrılınca zaten doğum parasını alıcam, ama ücretli iznim bittiğinde 16 haftanın sonunda işveren beni işten çıkartırsa işsizlik maaşı da almaya hak kazanır mıyım?
gayecee Dyg10 evet kazanırsın şahsen ben öyle yapmayı düşünüyorum hayatta tazminatımı vermez en azından 10 ay işsizlik maaşımı alayım çocuğumun masrafı çıksın diyorum
Semencivraci Dyg10 dogum izninden dondugun icin seni isten cikarma gbi birsey yapamaz canim. Hatta 6 ayda ucretsiz izin talep edebilirsin sagligin yatar yine cikaramaz. 1 sene icindede ise donme hakkin var dogumdan sonra. Cikarmak isterse tazminatini alirsin ole yada bole veremem edemem diyemez odemek zrunda. Issizlik maasinida alirsin 4 senedir ordaysan
Chanelmom Dyg10 hamile ilken işten çıkaramaz. Yasalar böyle. Doğum iznine çıkar, Doğum paranı alırsın. Bittiğinde 6 aya kdr ücretsiz izne ayrılma hakkın var. O da olmazsa, anlaşır çıkışını verir işsizlik maaşını alırsın. Ama Doğum izninden sonra yap.
MeltemAsel NurayErguden kendi isteği doğrultusunda işten çıkıyorken neden işveren tazminatını vermek zorunda, beni aydınlatabilir misiniz.
Aynuradymn Dewmsizlik olmamasi gerekio son 120 gun.icinde gun sayiniz tutar ozmn werrler isweren cikisinizi werrse die biliyrm
Dyg10 gayecee acaba bunun için 16 hafta iznimizin bittiği an işten çıkarılmamız mı lazım? İyice araştırmak lazım
EzgiNadir Dyg10 evet raporunuz bittiği zaman iş verenin sizi çıkarması lazım bende şuan raporluyum hem Doğum parası alıcam hem işsizlik maaşı patronumla ayrılmadan önce konuştum muhasebecim raporun bittiği zaman iş veren seni çıkartırsa işsizlik maaşındanda faydalanırsın dedi bende aynı şekilde patronuma söyledim kabul etmişti
Dyg10 Aslında @adm konuyu sabitleseniz belki bi muhasebeci anne adayı çıkar da doğru bilgilendirilmiş oluruz😌
Dyg10 Semencivraci çıkarmasını ben istiycem tazminat talep etmeden inşallah yaparlar ama bunun için 4 ay ücretli iznimin bitmesini bekliyim dimi?
Dyg10 Chanelmom peki ücretli iznim bitince mi yoksa 6 ay ücretsiz iznim bitince mi çıkartılmam gerekir? Konuşcam işyerim ile tazminat istemiyorum diye imza atıcam. Zaten o tazminati asla alamam bizde işçi çıkarmıyolar bari işsizlik alıyım diyorum
Chanelmom Dyg10 Doğum iznin bitsin, işe dön. Çıkartılmayı iste. Doğum parasıda alırsın sonrada işsizlik maaşı daha uzun süre para almış olursun. Doğum öncesi çıkma
Semencivraci Dyg10 kesinlikle onu bekle diger turlu haklarin gidiyor diye biliyorum. Ama mutlaka cikisini is yeri versin. Kendin istifa etme
Ozen89 Dyg10 işten çıkıp tazminat alıp işsizlik maaşı alan tanıdığım var. Ama şuan çalışmıyor bebeğine bakıyor sadece
Dyg10 Chanelmom doğum iznim bittikten sonra işe dönüp bi süre çalışmam gerekmez inşallah. Sadece gelip konuşup çıkartmalarını isteyebilirim umarım