Merhabalar herkese, cuma günü günümü tamamlıyorum çatı ağrısı yaşancı sancı vs var ama nstde sancı çıkmıyor bir de suyum azalmış. Doktor istersen fitille başlatalım dedi bunu yaşayan anneler sancı süreci falan nasıl oluyor ya da kaç saat sürüyor? Fitil verince sancı yetiyor mu yoksa illa suni sancı veriyorlar mı yaşayanlar bilgilendirebilir mi lütfen artık sabrım kalmadı çünkü 😹