Gizemebru 36+4 deyiz doktor çatı muayenesi yapmadı bebeğin boynuna 1 tur kordon dolanmış ama gevşek normal doğuma engel değil dedi
Meriiii20 Gizemebru ben 36 dayım bana daha dün yapıldı çatı muayenesi birazcık acı verici ama kasmazsaniz kendinizi acımaz ben kendimi çok kastım o yüzden galiba 🥲