Glike hemoglobin verdim sonucu 4.9 çıkmış öğlen gideceğim daha çıkmayan sonuçlarım da var 4.9 şekerim var demek mi oluyor normali kaç acaba bilgisi olan var mı dün şeker yüklemem 181 çıktı bugün de bu testi verdim sonucu 4.9 e nabız değerlerine göre normal gösteriyor ama emin olamıyorum dün de normal gösterirken bir çok sorun çıktı 🙇🏽♀️