kaderakgun1 benimkide öyle.. sabah geç kalkıyor akşam geç yatıyor.. evvelki gün erken kaldırdım akşam 8 buçukta uyudu..dün erken kaldırdım gece 11 buçukta uyudu.. 😆 aslında dün yorulmuştudq ama yine geç yattı.. bende ne yapacağımı şaşırdım.. birazdan 8 buçukta kaldıracağım.. bakalım..