La_sumom Ben çok güzel beslenemedim iştahsızlıktan dolayı çok meyve tükettim sadece ama böyle balıktır falan içim almadı bide havalarda çok sıcak çevredeki herkes korkutuyor korkuyorum sağlıksız olmasından😔