Gizliyim Catlstma ignesini kac kere yapıyorlar benim 2. Ignem ve 15 gün adet olmadım az sancim var ama
orkidemm_ Gizliyim bu galiba Özel ve devlet olarak farklı uygulanıyor devlette 6 ya kadar duymuştum özelde biraz daha acele ediniliyor ben 2. İğnem de olmadı 3 olacakmı bilmiyorum tabi daha gidemedim doktoruma ayrıca ben özelde tedavi görüyorum
Gizliyim orkidemm_ benimde bu 2 ignem iğnenin 15 gunundeyim ama adet sancisi gibi agrik var galiba adet olcam
feridelevent_08 orkidemm_ bende adet günümü bekliyorum değerim yükselmeyecek muhtemelen ama şuan sadece göğüs uçlarımda acı sızı var 1 haftadırda akıntım şimdi baya yoğun tabi … bizde Allahın izniyle bu adette tüp bebeğe başlayacağız 🤲🏻🤲🏻
Gizliyim feridelevent_08 canim aynı belirti bendede var bugün 15 gjnum pembe leke geldi sadece acaba yerleşme lekesimiki